Розклад роботи державної атестаційної комісії
Добренського навчально-виховного комплексу
(закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – закладу дошкільної освіти) Красноградської районної ради Харківської області
у 2018/2019 навчальному році
№ з/п |
Дата проведення |
Час початку |
Клас, у якому проводиться |
Відповідальний |
Проведення державної підсумкової атестації з української мови |
||||
1. |
16 травня 2019 |
10.00 |
4 |
Голова та члени комісії |
Перевірка робіт державної підсумкової атестації з української мови |
||||
2. |
16 травня 2019 |
13.00 |
4 |
Голова та члени комісії |
Розклад роботи державної атестаційної комісії
Добренського навчально-виховного комплексу
(закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – закладу дошкільної освіти) Красноградської районної ради Харківської області
у 2018/2019 навчальному році
№ з/п |
Дата проведення |
Час початку |
Клас, у якому проводиться |
Відповідальний |
Проведення державної підсумкової атестації з математики |
||||
1. |
14 травня 2019 |
10.00 |
4 |
Голова та члени комісії |
Перевірка робіт державної підсумкової атестації з математики |
||||
2. |
14 травня 2019 |
13.00 |
4 |
Голова та члени комісії |
Орієнтовні вимоги
до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців)
у системі загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році
Загальні положення
Державна підсумкова атестація (ДПА) в 2018/2019 навчальному році проводиться відповідно до Порядку проведення державної підсумкової атестації (далі-Порядок), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
02 січня 2019 року за № 8/32979 та наказів Міністерства освіти і науки України: № 59 від 25.01. 2019 р. «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», № 116 від 01.02. 2019 р. «Про внесення зміни до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року № 59».
Строки проведення атестації в закладі освіти затверджує керівник закладу освіти в межах навчального року.
Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних робіт для учнів 4 класу
Відповідно до Порядку, державна підсумкова атестація (далі-атестація) у всіх закладах загальної середньої освіти І ступеня з української мови є обов'язковою. Атестація здійснюється з метою моніторингу якості освітньої діяльності закладів освіти та якості освіти, і проводиться у формі підсумкових контрольних робіт з двох предметів: української мови (передбачає оцінювання результатів навчання з української мови і літературного читання) і математики.
Підсумкові контрольні роботи укладають учителі початкових класів/методичні об’єднання вчителів початкових класів за єдиними завданнями для усіх класів паралелі відповідно до орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань. Атестаційні матеріали, що містять підсумкові контрольні роботи з української мови і математики у двох варіантах, погоджує педагогічна рада і затверджує керівник закладу освіти.
Контрольні роботи проводяться відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка і п'ятниці, а також днів перед і після святкових. У разі відсутності учня (вихованця) в день проведення державної підсумкової атестації у Класному журналі у колонці під датою її проведення фіксують відсутність учня.
На проведення контрольної роботи відводиться 1 академічна година (один урок): 5 хв. – на пояснення змісту роботи та інструкції щодо її виконання і 35 хв. – на її виконання.
Оцінювання підсумкових контрольних робіт здійснюється відповідно до «Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» (наказ Міністерства від 13.04.2011 № 329, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 за № 566/19304) та Орієнтовних вимог до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (наказ Міністерства освіти і науки України від 19.08.2016 № 1009 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222»).
Результати атестації не враховуються під час виставлення річних оцінок із навчальних предметів.
Зміст завдань для підсумкових контрольних робіт формується відповідно до державних вимог щодо навчальних досягнень учня/учениці, визначених чинними навчальними програмами для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти.