На виконання законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту» та з метою реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти та нових Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти, враховуючи результати аналізу розвитку освіти у школі в році, що минув, реалізовуючи положення Указу Президента України № 344 від 25.06.2013 року «Про Національну стратегію розвитку освіти України на період до 2021 року», у 2018/2019 навчальному році пріоритетними завданнями є:
У дошкільній освіті:
- забезпечити необхідні умови функціонування і розвитку дошкільної освіти в мікрорайоні НВК;
- сприяти подальшому підвищенню показника охоплення дітей 5-річного віку дошкільною освітою та підготовкою їх до шкільного навчання шляхом упровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Дитина»;
- забезпечити взаємодію батьків із школою І ступеня навчання з метою покращення підготовки дітей до шкільного життя.
У загальній середній освіті:
- забезпечити взаємодію школи І ступеня із школою ІІ та ІІІ ступенів навчання з метою успішної адаптації учнів 1, 5 класів до шкільного життя;
- продовжити перехід на новий Державний стандарт базової загальної середньої освіти та продовжити впровадження Державного стандарту початкової освіти;
- охопити всіх дітей шкільного віку загальною середньою освітою;
- забезпечити моніторинг освітнього процесу;
- забезпечити подальший психолого-педагогічний та методичний супровід функціонування профільного навчання;
- раціонально використовувати варіативну частину робочого навчального плану з урахуванням вимог допрофільної підготовки учнів за принципом поглибленого вивчення окремих предметів, запровадження курсів за вибором, факультативів різного профільного спрямування;
- упроваджуючи допрофільну підготовку та профільне навчання в основній та старшій школі, передбачити психолого-педагогічне діагностування школярів, діагностику рівня навчальних досягнень учнів основної школи;
- забезпечуючи програму переходу загальноосвітніх навчальних закладів на профільне навчання, організувати навчання учнів у школі ІІІ ступеня навчання у 10 класі з вибором профільних предметів «Українська мова» та «Українська література»;
-покращити координацію роботи щодо своєчасного виявлення, соціальної підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді;
- використовувати різноманітні форми, прийоми і методи індивідуальної роботи з учнями, особливо з обдарованими, виробити діючу систему виявлення обдарованих та здібних дітей, розвивати творчий потенціал кожної дитини як умову безперервного процесу формування інтелектуального, культурного рівнів з метою забезпечення інтересів особистості і формування престижу освіти нового соціального замовлення;
- забезпечити подальший інформаційно-методичний супровід оволодіння педагогічних працівників навчального закладу основами інформаційно-комунікативних технологій;
- формувати здоровий спосіб життя дітей та учнівської молоді шляхом запровадження здоров’язберігаючих технологій у діяльність НВК;
- орієнтувати роботу педагогічний працівників та вихователів НВК на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, превентивну основу, профілактику девіантної і ризикованої поведінки підлітків.
У позакласній освітній та виховній роботі:
- забезпечити розвиток мережі гуртків, творчих об’єднань, секцій за основними напрямами позашкільної освіти для максимального охоплення дітей та учнівської молоді позашкільною освітою з урахуванням їхніх потреб, здібностей, нахилів та з метою реалізації державної політики у сфері позашкільної освіти;
- спрямувати виховний процес на реалізацію державних та регіональних програм в частині виховання підростаючого покоління шляхом здійснення інформаційно-просвітницької та організаційно-масової роботи;
- активізувати правоосвітню роботу, спрямовану на попередження та профілактику негативних проявів в учнівському середовищі, зокрема вчинення неповнолітніми протиправних діянь та злочинів, реалізуючи зміст правового та превентивного виховання;
- пропагувати здоровий спосіб життя, проводити профілактику тютюнопаління, вживання алкоголю; створити умови для достатньої рухової активності учнів в урочний та позаурочний час; сприяти запобіганню захворювань СНІД та ВІЧ-інфекцією;
- забезпечити належний рівень профорієнтаційної роботи, зокрема, популяризацію в молодіжному середовищі робітничих професій, орієнтуючи учнівську молодь на свідомий вибір професій, враховуючи тенденції розвитку суспільства;
- забезпечити соціальний захист учасників освітнього процесу, охорону праці, створювати умови для безпечної роботи закладу та його учасників. Для досягнення даного завдання здійснити такі заходи:
а) виявити дітей із вадами розумового та фізичного розвитку, забезпечити умови для реабілітації їх в учнівському колективі;
б) надавати особливу увагу вихованню і навчанню дітей-сиріт і дітей, що залишилися без піклування батьків;
в) забезпечити можливості для індивідуального навчання кожної дитини шкільного віку;
г) створити умови для реабілітації асоціальної групи дітей шкільного віку та соціального захисту дітей пільгового контингенту;
- разом із органами внутрішніх справ, відділу у справах сім’ї та молоді, сільською радою, громадськістю здійснювати профілактичну роботу з неповнолітніми, схильними до бродяжництва та скоєння злочинів;
- активізувати роботу та сприяти організації діяльності учнівського органу самоуправління – учнівського парламенту «Коло друзів».
В управлінській та методичній роботі
- забезпечити виконання Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, реалізацію державних, регіональних та районних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів;
- забезпечити належні умови щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, виконання Указу Президента України №344 від 25.06.2013 року «Про Національну стратегію розвитку освіти України на період до 2021 року»;
- формувати інноваційну управлінську діяльність освітнім процесом на засадах теорії та практики сучасної науково-педагогічної думки;
- створити оптимальні умови для якісного професійного розвитку педагогічних кадрів НВК у між атестаційний період;
- запроваджувати в освітній процес інноваційні освітні технології, ефективний педагогічний досвід, забезпечувати умови самовдосконалення, методичного та фахового росту кожного педагогічного працівника;
- удосконалювати систему методичного супроводу та навчально-методичного забезпечення професійної діяльності педагогів, які працюють із обдарованими учнями та дітьми з особливими освітніми потребами;
- організувати функціонування такої системи методичної роботи:
а) вчителів суспільно-гуманітарного напрямку;
б) вчителів природничо-математичного циклу;
в) початкових класів;
г) класних керівників;
-забезпечити підвищення інформаційної культури учасників освітнього процесу, сприяти подальшому використанню можливостей інформаційно-комунікативних технологій, мережі Internetу освітньому процесі.